|
|
|
| Föregående ämne :: Nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
Sme Administratör

|
Skrivet: Måndag 22 januari 2007, 22:49 Rubrik: Problem i helgen med forumet |
|
|
Under gårdagen och idag antar jag att flera haft problem med att komma in på forumet och resten av webbplatsen. Jag har inte haft tid förrän nu att kolla vad det var för fel, därför kunde man inte komma in på SME på nästan två dagar. Jag är ledsen för att det blev så, men nu är det åtgärdat i alla fall. En del av hårddisken på servern var helt enkelt full, så efter lite omflyttning av diverse grejer var det lätt åtgärdat att få igång forumet igen.
Hälsningar Magdalena N.
webmaster |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
neko Moderator
|
Skrivet: Tisdag 23 januari 2007, 01:00 Rubrik: [Re]: Problem i helgen med forumet |
|
|
Skönt att höra. Jag blev lite orolig att forumet hade crashat när jag inte kom in på två dagar.
Skönt att det inte var så allvarligt!
tack webmaster  _________________ Escape to Insanity |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Bengt#342

|
Skrivet: Tisdag 23 januari 2007, 01:03 Rubrik: [Re]: Problem i helgen med forumet |
|
|
| Jag har också haft problem. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
sadgirl
|
Skrivet: Tisdag 23 januari 2007, 10:37 Rubrik: [Re]: Problem i helgen med forumet |
|
|
| Ok. Men egentligen var det ganska bra för mig att det var nerlagt i 2 dagar....har nojjat lite på att gå in här såfort jag har en stund över, mår inte alltid bra av att gå in så ofta.... |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|
|
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet
|
|