Till medlemsforumet
www.emetofobi.se

Medlemsforum

Användarnamn:

Lösenord:

Glömt lösenordet?

Kom ihåg mig!

Bli medlemBli medlem
HjälpHjälp
Allmän sida

Översikt
Om SME

Frågor och svar
Emetofobi
Specifika fobier
Emetofobi F.A.Q.
Den glömda fobin
Nytt på sidan
SME i media
Statistik
Gästbok
Medlemsansökan

Kontakt
Länkar
Donera!

Vem är online

[ Administratör ]
[ Moderator]

Flest användare samtidigt var 103 Fredag 29 juni 2007, 18:52

Sök på forumen

Avancerad sökning
Problem i helgen med forumet

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet   utskriftvänlig version    Forumindex -> Nyheter och meddelanden från webmaster
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Sme
Administratör

InläggSkrivet: Måndag 22 januari 2007, 22:49    Rubrik: Problem i helgen med forumet Svara med citat

Under gårdagen och idag antar jag att flera haft problem med att komma in på forumet och resten av webbplatsen. Jag har inte haft tid förrän nu att kolla vad det var för fel, därför kunde man inte komma in på SME på nästan två dagar. Jag är ledsen för att det blev så, men nu är det åtgärdat i alla fall. En del av hårddisken på servern var helt enkelt full, så efter lite omflyttning av diverse grejer var det lätt åtgärdat att få igång forumet igen.

Hälsningar Magdalena N.
webmaster
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
neko
Moderator

InläggSkrivet: Tisdag 23 januari 2007, 01:00    Rubrik: [Re]: Problem i helgen med forumet Svara med citat

Skönt att höra. Jag blev lite orolig att forumet hade crashat när jag inte kom in på två dagar.
Skönt att det inte var så allvarligt!
tack webmaster Wink Very Happy
Bengt#342

InläggSkrivet: Tisdag 23 januari 2007, 01:03    Rubrik: [Re]: Problem i helgen med forumet Svara med citat

Jag har också haft problem.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
sadgirl

InläggSkrivet: Tisdag 23 januari 2007, 10:37    Rubrik: [Re]: Problem i helgen med forumet Svara med citat

Ok. Men egentligen var det ganska bra för mig att det var nerlagt i 2 dagar....har nojjat lite på att gå in här såfort jag har en stund över, mår inte alltid bra av att gå in så ofta....
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet   utskriftvänlig version    Forumindex -> Nyheter och meddelanden från webmaster Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet