|
|
|
| Föregående ämne :: Nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
Sme Administratör

|
Skrivet: Måndag 29 oktober 2007, 09:23 Rubrik: Flytt av SME-sidan |
|
|
På grund av att jag flyttat till en annan del av Sverige, så måste även SME-sidan flyttas, eftersom jag inte längre kan ha en egen server i lägenheten där jag bor nu.
Därför kommer SME-sidan att flyttas till ett webbhotell någon gång inom de närmaste två veckorna. Detta är arbete som kommer att ta tid, både min fästman och jag hjälps åt med arbetet. Trots detta kan det innebära att saker och ting inte fungerar som de ska under vissa perioder när överflyttningen sker. Tyvärr kan vi inte säga exakt när detta inträffar, eftersom allting beror på hur bra varje steg går...
Så bered er på att forumet kan se konstigt ut eller vara helt otillgängligt någon eller några dagar de kommande veckorna. Men vi jobbar på att allt ska ske så smidigt som möjligt för medlemmarnas skull.
Så håll ut! Jag återkommer när "flyttstöket" är över
Hälsningar Magdalena N.
webmaster |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Sme Administratör

|
Skrivet: Tisdag 30 oktober 2007, 23:47 Rubrik: [Re]: Flytt av SME-sidan |
|
|
Nu är SME-sidan flyttad. Därför borde allt fungera som det ska nu *håller tummarna*. Jag har testat det mesta, men kan ha missat något. Därför får du gärna kontakta mig om något ser konstigt ut.
Hälsningar Magdalena N.
webmaster |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|
|
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet
|
|