Till medlemsforumet
www.emetofobi.se

Medlemsforum

Användarnamn:

Lösenord:

Glömt lösenordet?

Kom ihåg mig!

Bli medlemBli medlem
HjälpHjälp
Allmän sida

Översikt
Om SME

Frågor och svar
Emetofobi
Specifika fobier
Emetofobi F.A.Q.
Den glömda fobin
Nytt på sidan
SME i media
Statistik
Gästbok
Medlemsansökan

Kontakt
Länkar
Donera!

Vem är online

[ Administratör ]
[ Moderator]

Flest användare samtidigt var 103 Fredag 29 juni 2007, 18:52

Sök på forumen

Avancerad sökning
En liten nyfiken undran

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet   utskriftvänlig version    Forumindex -> Forum för frågor och synpunkter om SME
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
druttan

InläggSkrivet: Torsdag 18 februari 2010, 22:34    Rubrik: [Re]: En liten nyfiken undran Svara med citat

Vem är det som "äger", "sköter" denna sidan nu. Kom att tänka på det häromdan. Jag vet ju att magdi hade den förr. Jag sponsrade med ett bidrag för några årsedan när hon behövde köpa något har jag för mig. (till datorn alltså, så att hon kunde fortsätta med forumet). Men om inte hon känner för att ha kvar forumet vad händer då?
Gitsi och Neko har ni nått ansvar eller kollar ni bara att reglerna sköts och så.?

Nyfiken i en strut!!!

Tillägg kl. 22:34 :

oj, jag skrev i fel forum såg jag nu.
carolines

InläggSkrivet: Torsdag 18 februari 2010, 22:49    Rubrik: [Re]: En liten nyfiken undran Svara med citat

Funderar över en liknande sak också om avreageringsforumet aldrig rensas nuförtiden?
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
neko
Moderator

InläggSkrivet: Torsdag 18 februari 2010, 23:28    Rubrik: [Re]: En liten nyfiken undran Svara med citat

druttan skrev:
Vem är det som "äger", "sköter" denna sidan nu. Kom att tänka på det häromdan. Jag vet ju att magdi hade den förr. Jag sponsrade med ett bidrag för några årsedan när hon behövde köpa något har jag för mig. (till datorn alltså, så att hon kunde fortsätta med forumet). Men om inte hon känner för att ha kvar forumet vad händer då?
Gitsi och Neko har ni nått ansvar eller kollar ni bara att reglerna sköts och så.?

Nyfiken i en strut!!!

Tillägg kl. 22:34 :

oj, jag skrev i fel forum såg jag nu.

Det är fortfarande Magdi. Hon har fortfarande rätt bra koll på det här stället även om hon inte skriver så mycket.

Ungefär som jag, fast jag bara är moderator så läser jag mycket för att vi måste hålla koll, men det är inte alltid jag hinner eller orkar svara.

Mitt och Gitsies ansvar är alltså att se till att ni sköter er Wink

Passar på att flytta detta till frågeforumet Wink

Tillägg kl. 23:28 :

carolines skrev:
Funderar över en liknande sak också om avreageringsforumet aldrig rensas nuförtiden?

Ska villigt erkänna att jag inte tänkt på den saken, har bara antagit att det rensats. Men det verkar ju ligga kvar en hel del trådar. Vet inte om inaktiviteten kan upphöra om någon tex gör en sökning och ämnet kommer med bland resultatförslagen, eller om man måste skriva i tråden för att den ska kallas aktiv.
Får höra med Magdi när hon är tillbaks från sin resa. Smile
Sme
Administratör

InläggSkrivet: Söndag 28 mars 2010, 19:11    Rubrik: [Re]: En liten nyfiken undran Svara med citat

druttan skrev:

Hej Druttan! Ursäkta sent svar på din fråga: Som de skrivit ovan här så är det fortfarande jag som äger SME-sidan. Det innebär att jag (tillsammans
med min fästman) äger och betalar för platsen på webbhotellet, och jag själv äger och betalar domännamnet emetofobi.se.

För ett par år sedan var det en väldigt aktiv bidragsverksamhet här på SME, när man kunde bidra ekonomiskt till forumets fortlevnad. Då gick pengarna till det som beskrivits här ovan. Nuförtiden har jag inte haft tid att hålla igång detta, och inte heller velat eftersom det inte skett någon större förändring eller uppgradering av forumet på länge. Då har jag inte velat be medlemmar om pengar, utan hellre betalat på egen hand och känt att jag kunnat vänta med ytterligare förändringsarbete tills jag får tid att ta hand om det. Det kan bli aktuellt att ta upp bidragsverksamheten igen, om förändringar med forumet har skett.

Pengarna på SME-kontot som skänkts av medlemmar har endast gått oavkortat till SME-sidan. Där finns fortfarande kvar 150 kronor, som jag inte rör förutom då domänen ska betalas.

Om jag inte längre skulle vilja ta hand om sidan, så skulle någon annan bli tillfrågad av mig att ta över ägandet och betalningsansvaret. Om ingen skulle ta över, så skulle SME vara tvungen att läggas ned från dess nuvarande form.

Men lyckligtvis är inte detta ett realistiskt scenario i nuläget, jag tycker fortfarande att det är väldigt roligt att driva SME Smile Däremot har min tid för detta minskat betydligt de senaste två åren åren pga min utbildning. Men som tur är har jag moderatorer och andra snälla som hjälper till med den dagliga driften, vilket förmodligen kommer flyttas över till en del av dem i högre grad. Då kan jag koncentrera mig på den tekniska biten av forumet, som inte binder upp mig regelbundet på samma vis.

Hälsningar Magdalena N.
webmaster
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Mrshannah

InläggSkrivet: Söndag 28 mars 2010, 19:16    Rubrik: [Re]: En liten nyfiken undran Svara med citat

Kan hjälpa till om det behövs som moderator eller annat, är inne på sidan många många gånger per dag.

Bara säga till!

Mvh
Hannah
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet   utskriftvänlig version    Forumindex -> Forum för frågor och synpunkter om SME Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet